فروشگاه اينترنتي تیانو : فروش عمده فلش مموري|flashmemory |فلش مموري تبليغاتي| رم | لوازم جانبي | سيليكون پاور | اپيسر | مموري كارت ريدر | حمل با باربري| خريد عمده |فلش فانتزي|

..:: فروش فلش و مموري كارت ::..

هيچ شركتي نمي تواند ادعا كند كه هيچكدام از محصولاتي كه توليد مي كند هيچ ايرادي ندارند و يا پس از مدتي استفاده مشكلي از خود بروز نمي دهند.
اما اكثر شركتهاي توليد كننده و يا واردكننده براي اينكه رضايت مشتري را نسبت به محصولي كه خريداري مي كند جلب نمايند اقدام به گارانتي محصولاتشان تحت برخي شرايط مي نمايند (بواقع مدت زمان و شرايطي را تعيين ميكنند و تضمين ميكنند كه اگر محصول طي آن زمان و تحت آن شرايط دچار مشكل يا خرابي شد آن را تعويض و يا تعمير كنند.)
– گارانتي مادام العمر يا Life Time : بعضي شركتها با اطمينان بالا از محصولاتشان و براي جلب رضايت بيشتر مشتري مدت زماني كه محصول را ضمانت مي كنند ” مادام العمر ” تعيين مي كنند . يعني حتي اگر چندين سال از خريد محصول توسط مشتري گذشته باشد و محصول دچار خرابي شود ( اگر شرايط گارانتي را داشته باشد) آن را تعويض ويا تعمير مي كنند.


با توجه به نقش فروش محصولات ، گارانتي و خدمات پس از فروش اجناسي كه داراي ضمانت از سوي شركت توليدكننده ويا واردكننده مي باشد به عهده همان شركت خواهد بود. اما فروشگاه تيانو جهت جلب اطمينان شما مشتريان گرامي در صورت بروز مشكل در كنارتان خواهد بود.

شما براي استفاده از گارانتي محصولات سه راه پيش رو داريد:

1 – محصول را مستقيما به شركت مربوطه ارسال نماييد ، تا در كمترين زمان پس از تعمير يا تعويض برايتان ارسال كنند.
2 – محصول را براي ما ارسال نماييد تا به شركت مربوطه ارجاع داده شود و پس از تعويض يا تعمير برايتان ارسال شود.
توجه : اين روش ممكن است كمي به طول بيانجامد و نيز هزينه هاي ارسال كالا به عهده مشتري خواهد بود. پس از تعويض يا تعمير كالا با مشتري جهت برگشت كالا هماهنگي خواهد شد و پس از واريز هزينه برگشت ،كالا براي ايشان ارسال مي شود.
3 – محصول را براي ما ارسال نماييد تا به شركت مربوطه ارجاع داده شود و پس از تعويض يا تعمير همراه با سفارش بعدي برايتان ارسال شود. (درصورتيكه براي تحويل محصول عجله نداشته باشيد مي توانيد با كمترين هزينه (پست سفارشي) كالاي معيوب را براي ما ارسال نماييد و با پرداخت حداقل هزينه با سفارش بعدي خود تحويل بگيريد)
توجه : پيش از ارسال بسته به شركت مربوطه يا فروشگاه از دارا بودن شرايط گارانتي محصول اطمينان حاصل نماييد و جهت هماهنگي با شماره شركت مربوطه و يا فروشگاه (02156652494) تماس بگيريد.
بطور مثال عيوب ظاهري همانندگي شكستگي ، له شدگي ، زنگ زدگي و يا نداشتن كارت و هولوگرام گارانتي ، شامل شرايط خدمات گارانتي نميشود. شرايط گارانتي هر شركت را مي توانيد در سايت آن مشاهده نماييد.

وظيفه فروشگاه :
فروشگاه بايد محصولاتي كه توسط مشتري خريداري و مبلغ آن پرداخت گرديده است را در اسرع وقت تحويل مشتري دهد.
فروشگاه بايد محصولاتي كه توسط فرد خريداري ميشود با همان مشخصات تحويل خريدار نمايد و كالاي ديگري مغاير با سفارش مشتري تحويل ايشان ندهد.
فروشگاه بايد اطلاعات تماس شركت گارانتي كننده محصولات را در اختيار مشتريان قرار دهد.
در صورتيكه محصولي كه خريداري كرده ايد در زمان تعيين شده به دستتان نرسيد و يا كالايي كه تحويل شما شد با كالايي كه سفارش داده بوديد مغايرت داشت ، و يا اطلاعات تماس شركت گارانتي كننده محصولي كه خريداري كرده ايد را اين صفحه پيدا نكرديد مراتب را جهت پيگيري به پشتيباني فروشگاه اطلاع دهيد.
با تشكر از همراهي شما – پشتيباني فروشگاه تيانو


ليست اطلاعات تماس شركت هاي گارانتي محصولات :

شركت داده پرداز رايانه متين

تهران – خيابان بهشتي- بعد از خيابان سرافراز – ساختمان شماره 376- طبقه 2 

كد پستي : 1586885813 

021-87706

021-88523085 – 92

دفاتر گارانتي در شهرستانها

اصفهان – خيابان شمس آبادي – ارگ عظيم جهان نما- طبقه دوم – واحد 14

تلفن: 2121248-0311

فکس: 2121248-0311

شيراز- خيابان ملاصدرا – نبش خيابان معدل – ساختمان 69 – روبروي شهر کتاب

تلفکس: 2319065-0711

مشهد – خيابان سجاد – نبش بيستون – مجتمع کامپيوتر تک – طبقه ششم – واحد 606

تلفكس : 05117661464

تبريز –  خيابان امام –  پاساژسهند –  طبقه همکف –  واحد38  

تلفن: 5540690 – 0411

اهواز –  چهارراه طالقاني –  پاساژ 1000- طبقه 5- واحد 7

تلفن:  2922478 – 0611

service@matinmemory.com

www.matinmemory.com